<%= Application["key_word2"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["uni_title"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["description"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %>
1402 سه شنبه 29 اسفند
 
<%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> مرکز ثبت نام آموزشگاه های کرج
آموزشگاه فنی حرفه ای ، کامپیوتر ، حسابداری ، نقشه کشی ، زبان ، مدیریت



دسترسی سریع


معرفی دوره رندر پلاگین وی ری Vray در کرج





آموزش وی ری VRAY در کرج|آموزشگاه وی ری VRAY در کرج|آموزشگاه وی ری VRAY کرج|آموزشگاه  VRAY در کرج|آموزش وی ری در کرج|آموزش وی ری در کرج

بهترین آموزشگاه وی ری VRAY در کرج

دوره تخصصی وی ری VRAY در کرج

تعریف دوره آموزش وی ری VRAY



وی ری چیست؟
وی‌ ری (V-Ray) یکی از محبوب‌ترین پلاگین‌های رندر در برنامه‌های مدل‌سازی سه بعدی می باشد. این پلاگین ضمن افزایش چشمگیر کارایی در رندر کردن تصاویر واقع‌نما سرعت کار را هم بالا می‌برد.
در حال حاضر این پلاگین برای برنامه‌های زیر موجود است:
* تری‌دی‌مکس (3D Studio Max)
* مایا (Maya)
* رینو سروس تری‌دی‌ (Rhinoceros 3D)
* اسکچ آپ (SketchUp)
نحوه کار با پلاگین vray در همه نرم افزارهای یاد شده تقریبا مثل هم هست. پلاگین وی ری توسط شرکت اروپایی Chaosgroup ساخته شده است.

رندرینگ چیست؟
ارائه ماشینی تصاویر یا رندرینگ (Rendering) فرایند تولید ماشینی تصاویر بر پایه مدل‌های محاسباتی، و سپس ارائه رایانه‌ای آن‌ها بر روی صفحهٔ نمایش را شامل می‌گردد.
در تعریف کلی: رندرینگ به فرایند نمایش تصاویر اجسام سه بعدی ( 3D ) برروی صفحه نمایشگر دوبعدی گفته می‌شود.

پلاگین وی ری vray چیست؟
V-Ray : وی ری از پلاگین های ( افزودنی ها ) برنامه تری دی مکس می باشد که با استفاده از آن می توان رندر های بسیار طبیعی و واقعی برای کارهای معماری تهیه نمود. تاکید در این مجموعه آموزشی به یاددهی و آموزش وی ری در شاخه معماری می باشد به همین منظور نیز در تمام آموزش ها ، پروژه هایی معماری را تعریف می نماید و سپس شروع به ساخت صحنه ، تنظیمات وی ری و رندر وی ری می نماید و در نهایت خروجی را به شما نشان می دهد و شما در طول این مسیر پروژه را با استفاده از فایل های اولیه ای که به شما داده شده پیش می برید.
در مورد پلاگین رندر V-Ray میتوان به کیفیت عالی آن اشاره کرد، این موتور رندر که توسط شرکت chaos group به بازار عرضه شده و نسخه جدید آن که V-Ray 3.3 میباشد. این موتور اغلب برای نماهای معماری استفاده می شود اما نتایج استفاده از آن در انیمیشن نیز مطلوب است.

سرفصل کلی آموزش وی ری:
- تنظیمات اصلی وی ری
- تنظیمات متریال
- HDRI
- اصول نورپردازی با V-Ray
- تنظیمات پیشرفته وی ری
- تمرین صحنه خارجی
- تمرین صحنه داخلی







    دوره های مرتبط