<%= Application["key_word2"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["uni_title"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["description"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %>
1402 سه شنبه 29 اسفند
 
<%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> مرکز ثبت نام آموزشگاه های کرج
آموزشگاه فنی حرفه ای ، کامپیوتر ، حسابداری ، نقشه کشی ، زبان ، مدیریت



دسترسی سریع


معرفی دوره تری دی مکس 3Ds MAX در کرج





آموزش تری دی مکس  3Ds MAX در کرج|آموزشگاه تری دی مکس  3Ds MAX در کرج|آموزشگاه   3Ds MAX در کرج|آموزش 3Ds MAX در کرج | آموزش خصوصی Ds Max3 در کرج

آموزش 3Ds Max در کرج

یکی از برنامه هایی که بسیار کاربردی و پر طرفدار است برنامه 3Ds Max می باشد.برای کسانی که در حوزه انیمیشن سازی کار می کنند یادگیری این دوره بسیار ضروری می باشد. یکی از بزرگترین قابلیت های Ds Max3 امکان مدل سازی می باشد و می تواند مدل های سه بعدی کامپیوتری را درگرافیک کامپیوتر پیاده کند.بنابراین علاوه بر انیماتورها در معماری ساختمان و در ساخت بازی های کامپیوتری و همان طور که گفته شد در یاخت انیمیشن کاربرد دارد. یکی از پیش نیاز های یادگیری Ds Max3 در آموزش تری دی مکس در کرج برخورداری از یک قوه تخیل قوی می باشد زیرا شما باید تخیلات خود را در قالب فضای مجازی پیاده سازی کنید. مثلا یک مهندس معمار می تواند به وسیله این برنامه پلان های ساده خود را به تصاویر سه بعدی تبدیل نماید و با این تصاویر سه بعدی می توان علاوه بر فضای خارجی ساختمان،فضاهای داخلی آن را مشاهده کرد. در انیمیشن ها و بازی های کامپیوتری نیزاین برنامه با فضا سازی و ایجاد تصاویر سه بعدی و جلوه های بصری می تواند بسیار پرکاربرد باشد و خطوط دو بعدی را به خطوطی سه بعدی و با حرکت تبدیل کند. مهندسین معمار و انیماتورهایی که به دنبال آموزش 3Ds Max در کرج هستند می توانند اطلاعات بیشتر درباره این دوره ها را از ما دریافت کنند.

آموزشگاه 3Ds Max در کرج

مهندسین معماری و انیماتورها و هر فردی که به دنبال یادگیری برنامه پرکاربرد Ds Max3 هستند برای یادگیری این برنامه باید به یک در آموزشگاه تری دی مکس در کرج مناسب و خوب مراجعه نمایند و آموزش های خود را از آموزشگاه هایی معتبر دریافت نمیند. اگر در کرج ساکن هستید آموزشگاه Ds Max3 در کرج را ما به شما معرفی خواهیم کرد. در این آموزشگاه به روز ترین نسخه Ds Max3 آموزش داده می شود.از آنجایی که بیشتر افرادی که در کلاس های Ds Max3 شرکت می کنند افرادی هستند که برای ارتقا شغل و کسب درآمد از آن استفاده می کنند بنابراین انتخاب یک آموزشگاه معتبر و مناسب بسیار حائز اهمیت می باشد. شما باید آموزش ها را به صورت حرفه ای بیاموزید تا در بازار رقابت با سایر همکاران خود یک گام از آنها جلوتر باشید. آموزش تکنیک های نوآورانه در کار خود را در آموزشگاه Ds Max3 در کرج و زیر نظر اساتید با تجربه بیابید و کیفیت شغل و حرفه ی خود را بالا ببرید.

آموزش خصوصی 3Ds Max در کرج

بعضی افراد تمایل دارند آموزش های Ds Max3 را در یک کلاس خصوصی و با یک استاد اختصاصی بیاموزند.اگر در کرج ساکن هستید و به دنیال یک آموزش خصوصی Ds Max3 در کرج هستید ما می توانیم اساتید مجربی را به شما معرفی کرده و آموزش ها را صفر تا صدی نزد این اساتید و به صورت خصوصی یاد بگیرید. در آموزش های خصوصی فرصت برای تکرار و تمرین بیشتر وجود دارد،استاد می تواند وقت بیشتری را برای شما اختصاص دهد و همچنین کارهای بیشتری به همراه استاد انجام دهید و تسلط شما در Ds Max3 افزایش میابد. اساتید مجموعه ای که به شما معرفی می کنیم هم به صورت مجازی و هم به صورت حضوری می توانند کلاس های آموزشی خود را برگزار نمایند و این بسته به خواست و تمایل شما دارد. همچنین مزیت دیگری که آموزش خصوصی Ds Max3 نسبت به کلاس های عمومی دارد این است که شما می توانید وقت خود را با استاد تنظیم کرده و بنابراین توانایی بیشتری در انتخاب زمان های با استاد خود را خواهید داشت و ساعت شروع کلاس را با توجه به زمان های خالی خود و استاد تنظیم می کنید.

تری دی مکس 3Ds MAX چیست؟

تری دی مکس در آموزشگاه تری دی مکس در عظیمیه نرم‌افزاری با قابلیت ساخت مدل سه بعدی، متحرک سازی و رندر می ‌باشد. این نرم‌افزار یکی از قدرتمندترین برنامه های طراحی مدل سه بعدی انیمیشن سازی و رندرینگ در زمینه گرافیک کامپیوتری است که توسط Autodesk توسعه داده می شود. امکانات بسیار و کارایی آسان به طور گسترده ای در معماری ، طراحی صنعتی، فیلم و انیمیشن، بازی های کامپیوتری و جلوه های ویژه استفاده میشود . تری دی مکس در آموزشگاه تری دی مکس در جهانشهر دارای روش های گوناگونی برای ساخت مدل می ‌باشد که با کمک ویرایشگرهای قدرتمند برای مدلسازی کمک می‌کند. تری دی مکس دارای سیستم آنالیز نور قدرتمندی است که محیطی مناسب برای شبیه سازی تصاویر و صحنه های واقعی برای کاربر ایجاد میکند. کاربرانی که قصد کار با تری دی مکس دارند در باید از قوه تخیل بالا برخوردار شوند. باید از تمامی حالات و خواص مواد از جمله چگونگی حالت انعکاس یا تصویر بر روی آن جسم مورد نظر جهت دادن حالت واقعی تر به جسم آشنا باشد.

تاریخچه نرم افزار 3D MAX

ابتدا در سال ۱۹۹۰ در محیط DOS با نام 3d Studio به معنای کارگاه سه بعدی ساخته شد و Autodesk آن را تکثیر کرد پس از انتشار این محصول برای محیط windows باز نویسی و با نام 3ds Studio روانه بازار شد. سپس شرکت Autodesk تمامی امتیازات را خریداری کرد.

کاربرد تری دی مکس چیست؟

معماران و گرافیست‌ ها در آموزشگاه تری دی مکس در جهان‌شهر می ‌توانند از تری دی مکس برای پیش‌ نمایش مدل‌هایی که هنوز ساخته نشده‌اند استفاده کنند. کاربرد دیگر تری دی مکس آموزشگاه تری دی مکس در مهرشهر تبدیل پلانهای ساده به شکل سه بعدی میباشد همچنین از نقش ها و ترسیمات انجام شده در نرم افزار AutoCAD هم پشتیبانی می کند .همچنین میتوان نماهای داخلی ساختمان را طراحی و مشاهده نمود. Interior and exterior design را هم میتوان به راحتی طراحی نمود و با خروجی گرفتن طرح میتوان سازهای خود را قبل از اجرا مشاهده نمود و نواقص ان را از بین برد که کمک شایانی به معماران و طراحان این صنعت کرده است.






    دوره های مرتبط