<%= Application["key_word2"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["uni_title"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["description"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %>
1402 سه شنبه 29 اسفند
 
<%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> مرکز ثبت نام آموزشگاه های کرج
آموزشگاه فنی حرفه ای ، کامپیوتر ، حسابداری ، نقشه کشی ، زبان ، مدیریت



دسترسی سریع


معرفی دوره فتوشاب Photoshop در کرج





آموزش فتوشاپ در کرج | کلاس فتوشاپ در کرج | آموزشگاه فتوشاپ در کرج | آموزش خصوصی فتوشاپ در کرج

معرفی آموزش فتوشاپ در کرج

یکی از دوره های مورد علاقه در بین افرادی که به هنر علاقه مند هستند دوره فتوشاپ در آموزشگاه فتوشاپ در کرج می باشد.این رشته در گذشته وجود نداشته است و امروزه با پیشرفت هایی که در علم و به خصوص علم کامپیوتر حاصل شده است به وجود آمده و روز به روز نیز جدیدتر و به روز تر می شود. در واقع فتوشاپ یک پردازشگر الکتریکی است که برای تصاویر به کار می رود و می تواند تصاویر را بازسازی،ویرایش،روتوش،جابه جا و دگرگون سازد. نرم افزار فتوشاپ یک نرم افزار پردازشگر حرفه ای می باشد و کار کردن با آن نیاز به یادگیری و تکرار و تمرین زیادی دارد.هر چه کاربر وقت بیشتری را برای یادگیری آن سپری کند و تمرین و تجربه بیشتری را کسب نماید می تواند موفق تر باشد و پیشرفت بیشتری را کسب نماید. تقریبا می توان گفت وابستگی رسانه های گوناگون به برنامه فتوشاپ امروزه بیشتر از هر زمان دیگری می باشد و کمتر رسانه ای است که به علم فتوشاپ نیازمند نباشد. کاربرد های فتوشاپ بسیار زیاد و با اهمیت می باشند.از تبلیغات گرفته تا بنرها،سربرگ ها،کارت فیزیک و حتی کتاب های درسی دانش آموزان نیز وابسته به فتوشاپ می باشد. یادگیری فتوشاپ در طیف های متفاوتی صورت می گیرید از مبتدی گرفته تا سطوح پیشرفته و حرفه ای. شاید به جرات می توان گفت یادگیری مبتدی آن برا ی هر فردی نیاز و کاربردی می باشد و همچنین افراد علاقه مند می توانند آموزش فتوشاپ را ادامه داده و سطوح پیشرفته را نیز فرابگیرند. امروزه افراد زیادی علاقه مند به اخذ دوره فتوشاپ می باشند و می توانند با گرفتن این دوره هم مدرک مورد نظر خود ار دریافت نمایند و هم از فواید یادگیری فتوشاپ در زندگی بهره ببرند. دوره های دوره فتوشاپ در سطوح گوناگون از دوره های مقدماتی گرافیکی و طراحی آغاز شده و تا یادگیری های پیشرفته ی الگو،تکسچر و چاپ پیش می رود. افراد علاقه مند به اخذ دوره فتوشاپ می توانند پس از ثبت نام در این دوره ها شرکت نمایند. فتوشاپ یکی از پر کاربردترین نرم افزار ها می باشد و این مسئله باعث شده تا افراد زیادی به یادگیری این نرم افزار رو بیاورند. آموزش فتوشاپ در کرج در سه سطح مبتدی، متوسط و حرفه‌ای انجام می شود در آنها انواع تکنیک های فتوشاپ، آموزش داده میشوند.
کلاس آموزش روتوش
این دوره، بر آموزش روش های مختلف روتوش تمرکز دارد و به شما کمک می کند تا تصاویری واقع گرایانه و با کیفیت بالا را با کارایی بیشتری ایجاد کنید و با آموختن تکنیک های روتوش حرفه ای در فتوشاپ، راه هایی را برای بهبود ویرایش تصاویر در عین طبیعی جلوه دادن آنها بیابید.
کلاس فتوشاپ برای اصلاح رنگ
در این دوره های آموزش تصحیح رنگ، افراد، نحوه استفاده از مجموعه گسترده‌ای از ابزار های تصحیح رنگ را در فتوشاپ می آموزند و یاد می‌گیرند که چگونه از رنگ ها استفاده کنند تا حرفه ای ترین جلوه ها را ایجاد کنند.
کلاس آموزشی فتوشاپ لایت روم
این کلاس فتوشاپ، مهارت هایی را برای استفاده موثر از “Adobe Photoshop Lightroom” به شما ارائه می دهد. نحوه مدیریت، ویرایش و به اشتراک گذاری تعداد زیادی از تصاویر دیجیتالی با استفاده از Lightroom، در این دوره به عکاسان و ویرایشگران تصویر که با حجم زیادی از تصاویر کار می کنند آموزش داده می‌شود. البته مهارت ها و تکنیک های بسیار زیادی وجود دارد که با آموزش فتوشاپ در کرج، به مرور با آنها آشنا خواهید شد.


معرفی آموزشگاه فتوشاپ در کرج

نرم افزار Adobe Photoshop یک ویرایشگر تصویر است که توسط شرکت Adobe تولید شده است و در آموزشگاه فتوشاپ در کرج آموزش داده می شود. نرم افزار فتوشاپ در سال ۱۹۸۸ ساخته شد. از آن موقع تا امروز تبدیل به یک استاندارد در صنعت ویرایش تصاویر شده است. فتوشاپ می تواند تصاویر را در چندین لایه ویرایش کند و از ماسک ، ترکیب آلفا و چندین مدل رنگ آمیزی پشتیبانی کند. فتوشاپ از فرمت های گرافیکی گسترده پشتیبانی می کند، فرمت PSD و PSB مخصوص خود را دارد که از ویژگی های اشاره شده پشتیبانی می کنند. فتوشاپ علاوه بر تصاویر رسترها، توانایی های کمی هم در ویرایش متن، وکتور، گرافیک سه بعدی و فیلم دارد. امکانات فتوشاپ را میتوان بوسیله پلاگین فتوشاپ گسترش داد . نام گذاری فتوشاپ در ابتدا براساس شماره ورژن بود. اما پس از سال ۲۰۰۲ با تولید Creative Suite، هر ورژن جدید فتوشاپ با نام CS عرضه شد که در آموزشگاه فتوشاپ در مهرشهر آموزش داده می شود. Photoshop، به معنی کارگاه عکس یک پردازشگر گرافیکی است و برای ایجاد، ویرایش تصاویر بکار می ‌رود. آخرین نسخهٔ رسمی این نرم‌افزار نسخهٔ چهاردهم آن است که با اسم ادوبی فتوشاپ CS شناخته می‌ شود که مخفف Creative Suite است و به معنای برنامه خلاق است. فتوشاپ در ابتدا برای سیستم‌ عامل ویندوز و مکینتاش تولید شده بود. فتوشاپ در فناوری امروز فراتر از یک نرم‌ افزار به شمار می‌آید بطوری ‌که تمام کسانی که با گرافیک سرو کار دارند، محتاج این نرم‌افزار هستند و لازم است تا در دوره آموزش فتوشاپ در کرج شرکت کنند. فتوشاپ به دلیل دارا بودن ابزارهای قدرتمند محبوب ‌ترین نرم‌افزار گرافیکی در آموزشگاه فتوشاپ در گلشهر است. هرکدام از ابزارهای فتوشاپ هر کاری را به ‌وسیله آن‌ ها می ‌توان انجام داد. همین‌ طور پلاگین های گوناگونی نیز برای فتوشاپ عرضه می ‌شود که توانایی های بیشتری را به آن اضافه می‌ کنند.
مهارت انجام فتوشاپ امروزه به یکی از کارآمدترین و پرکاربرد ترین مهارت ها تبدیل شده است. در فتوشاپ، مطالب زیادی برای یادگیری وجود دارد اما اگر بدانید که باید توجه خود را در کجا متمرکز کنید، یادگیری فتوشاپ بسیار ساده تر به نظر خواهد آمد. آموزشگاه فتوشاپ در کرج ارائه دهنده جدیدترین متد های آموزش فتوشاپ می باشد.
آموزش فتوشاپ در سطح های آماتور، متوسط و حرفه ای  انجام می شود. آموزش آماتور همانطور که از نامش پیداست برای افراد مبتدی است و این افراد را با نکات اساسی و اولیه فتوشاپ آشنا می‌کند. آموزش حرفه‌ای نیز برای طراحان وب، گرافیست ها، طراحان رابط کاربری  (UI designers)، عکاسان و فیلمبرداران صورت می‌گیرد و اصولی متناسب با شغل و حرفه آنها را به این افراد می آموزد. مسلماً فتوشاپ شناخته شده ترین نرم افزار ویرایش عکسِ موجود می باشد. فتوشاپ به شما امکان ویرایش، تجزیه و تحلیل، اصلاح و دستکاری عکس ها و فیلم ها را با استفاده از ابزارهای دیجیتال فوق حرفه ای می دهد.
برنامه فتوشاپ برای پروژه های طراحی گرافیکی مانند طراحی بنر، وب سایت، بروشور، کارت ویزیت و موارد دیگر هم بسیار کار آمد است. شما با آموزش این حرفه در آموزشگاه فتوشاپ در کرج، میتوانید در کار خود پیشرفت کنید و یا کسب و کاری متناسب با این حرفه برای خود ایجاد کنید.

ویژگی‌ های نرم افزار فتوشاپ در کلاس فتوشاپ در کرج

فتوشاپ برای ویرایش تصاویر طراحی شده بود، اما به دلیل تنوع ابزار که در اختیار کاربر می ‌گذارد، از فتوشاپ به ‌طور گسترده ای برای ویرایش تصاویر در فرمت ‌های دیجیتال به خصوص در دنیای وب کاربرد دارد. کلاس فتوشاپ در کرج برای علاقه مندان یادگیری فتوشاپ بسار مفید است. فتوشاپ با دیگر نرم ‌افزارهای شرکت َAdobe ارتباط دارد. فایل‌ها در فتوشاپ می ‌توانند به نرم‌افزارهای دیگر ارسال شوند و بالعکس. فتوشاپ توانایی کار با چندین نمونه رنگی را دارد که عبارت‌ اند از RGB، LEB و... شهرت فتوشاپ به این دلیل است که فرمت PSD به صورت گسترده استفاده می‌شود و تا حدی توسط نرم ‌افزارهای دیگر پشتیبانی می ‌شود. فتومونتاژ قابلیتی است که فتوشاپ را از دیگر نرم ‌افزارها برتر می کند. در این تکنیک با استفاده از ابزار هایی می توانید تصاویر انتزاعی گوناگونی را ایجاد کنید که در دنیای واقعی وجود ندارند.
این روز ها به دلیل پیشرفت تکنولوژی، افراد زیادی سعی در یادگیری انواع نرم افزار های کاربردی رایانه دارند اما حرفه‌ای شدن در به کارگیری این نرم افزار ها، نیاز به آموزش صحیح و با کیفیت دارد. فتوشاپ یکی از این نرم افزار ها می‌باشد و یادگیری آن به بهترین نحو، تنها با مراجعه به یک کلاس خوب امکان پذیر است. کلاس فتوشاپ در کرج، از جمله کلاس هایی است که از بهترین و ساده ترین روش ها برای آموزش فتوشاپ، استفاده می کند. ما کلاس هایی متناسب با هر برنامه و بودجه‌ای داریم. مربیان متخصص ما به شما کمک می کنند تا سریع و آسان به نتایج حرفه ای در کار خود برسید. کلاس های برنامه ریزی شده ما شامل آموزش مقدماتی و پیشرفته فتوشاپ، با توجه به سطح فرد مراجعه کننده هستند.
از جمله ویژگی های کلاس فتوشاپ در کرج این است که شما از جدید ترین قابلیت های نرم افزار فتوشاپ بهره‌مند می شوید و یاد می‌گیرید که چگونه به طور موثر تر و کارآمدتر کار کنید همچنین روش هایی برای افزایش بهره وری و خلاقیت در فتوشاپ را می آموزید. این کلاس ها در سه سطح مقدماتی، متوسط و حرفه‌ای برگزار می‌شوند و پس از آموزش اصول اساسی فتوشاپ، شرکت کنندگان نحوه ایجاد جلوه های پیچیده و کار در سطح پیشرفته با استفاده از تکنیک های جدید را می آموزند.


هوش مصنوعی فتوشاپ

مدتی هست که قابلیت ویژه ای به فتوشاپ افزوده شده است. قابلیت Content - Aware در آموزش خصوصی فتوشاپ در کرج با کمک هوش مصنوعی فتوشاپ، شیئی را در عکس حذف کنیم و یا بخشی از تصویر که وجود ندارد را ایجاد کنیم. یا با قابلیت دیگری که با یک کلیک، تیکه مورد نظر را در تصویر انتخاب میکند و دیگر نیاز به دوربری تصاویر نیست.

کاربرد فتوشاپ در آموزش فتوشاپ در کرج

فتوشاپ ابزاری است برای کسانی که در کامپیوتر با گرافیک سرو کار دارند. گرافیست ها، ناشرین کتب و مجلات، شرکت های تبلیعاتی، طراحان سایت، عکاس ها، نقاشان هنری ، انیمیشن سازها، طراحی پوستر، کارت ویزیت، کاتالوگ و بروشور، صفحات وب، بنر و در آموزشگاه فتوشاپ در عظیمیه ، فتوشاپ را لازم دارند. افرادی که در زمینه گرافیک فعالیت می‌ کنند فتوشاپ یکی از ابزارها یی است که از آن استفاده خواهند کرد . کاربردهای فتوشاپ در مشاغل گوناگون وجود دارد. اگر در زمینه انیمیشن و سه‌بعدی فعالیت می ‌کنید و یا اگر آتلیه وعکاسی دارید. اگر طراحی وب‌سایت انجام می‌دهید و…. همه به فتوشاپ وابسته هستند.





    دوره های مرتبط