<%= Application["key_word2"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["uni_title"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["description"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %>
1402 سه شنبه 29 اسفند
 
<%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> مرکز ثبت نام آموزشگاه های کرج
آموزشگاه فنی حرفه ای ، کامپیوتر ، حسابداری ، نقشه کشی ، زبان ، مدیریت



دسترسی سریع


معرفی دوره زبان برنامه نویسی پایتون Python programming در کرج





آموزش پایتون در کرج |آموزش برنامه نویسی پایتون در کرج | آموزشگاه برنامه نویسی پایتون کرج|آموزش پایتون

بهترین آموزشگاه زبان برنامه نویسی پایتون در کرج


آموزش پایتون در کرج  به صورت حرفه ای

همانطور که مستحضر هستید امروزه در دنیای مجازی و حتی ثبت نام در کلاس های حضوری می توانید آموزش های متنوعی را با توجه به سلیقه و رشته انتخاب کنید تا پس از اتمام دوره به یکی از افراد برجسته در زمینه ی کاری خود تبدیل شوید، اما به دلیل کثرت آموزشگاه های موجود در شهر و کشور ممکن است کمی سردرگم به شوید که دقیقا کدام آموزشگاه، آموزش های درخواستی را به صورت حرفه ای انجام می دهد! از آنجایی که آموزش های مجازی و حضوری به وسیله ی اساتید مختلف برگزار می شود به همین دلیل شما باید در مورد استاد خود اطلاعات مکفی به دست بیاورید چرا که قدرت بیان، تسلط کافی بر روی درس، سابقه ی تدریس و میزان سواد فرد می تواند تاثیر مستقیم بر روی آموزش شما داشته باشد، به عنوان مثال اگر به دنبال آموزش پایتون در کرج هستید به سادگی می توانید با ارائه سرفصل ها و همچنین پروژه هایی که در طول درس استفاده می کند به تسلط مدرس پی برد، یعنی شما در هنگام آموزش پایتون در کرج باید همه چیز را موشکافانه دنبال کنید تا در انتهای تدریس به عنوان یک برنامه نویس اولیه تبدیل شوید که با مثال ها و همچنین تولید برنامه های مختلف خود را به یکی از افراد برجسته در زمینه ی برنامه نویسی پایتون تبدیل کنید.
بنابراین مهم ترین اصل برای رسیدن به آموزش دلخواه این است که مدرس مورد نظر از سواد و قدرت تکلم بالا برخوردار باشد و با ارائه صورت مسئله های مهم شما را به حل چالش های بزرگ دعوت کند که قطعا در هنگام آموزش پایتون به این اصل بیش از پیش توجه خواهید کرد چرا که یکی از اصول یادگیری برنامه نویسی خونسردی در مقابل چالش های بزرگ است، به منظور کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص با ما همراه باشید.

آموزش پایتون در کرج  و شروع برنامه نویسی حرفه ای

یکی از راه کار هایی که افراد می توانند به عنوان یک دانشجوی نمونه تلقی شوند این است که افراد با استفاده از سیستم پرسش و پاسخ سوالات مورد نظر خود را از اساتید بپرسند و این مدرس حرفه ای است که می تواند به تمام سوالات شما با حوصله پاسخ دهد، بنابراین زمانی که آموزش پایتون در کرج را شروع کردید باید از این موضوع اطلاع داشته باشید که آموزش ها صرفا ارائه مطلب نیست! یعنی زمانی که یک آموزش در حوزه ی تخصصی شروع می شود درست در فصل های ابتدایی سوال های پرتکرار زیادی می پرسید که این موضوع نشان دهنده ی هوش بالای شما به منظور یادگیری مطلب است و مدرسی که برای تدریس برنامه نویسی پایتون انتخاب شده با تجربه بسیار بالا و سابقه ی درخشان برنامه نویسی است که در هنگام ثبت نام می توانید از کارنامه ی درخشان این استاد گرانقدر بیشتر بدانید.
به طور کلی صرفا آموزش پایتون نیست که در این آموزشگاه تدریس می شود بلکه آموزش های دیگری نیز در این مجموعه وجود دارد که در صورت نیاز می توانید در دوره های مختلف آن شرکت کرده و در حوزه ی فعالیت خود به یکی از افراد برتر تبدیل شوید، به عنوان مثال صرفا آموزش پایتون در کرج نیست که مورد توجه قرار دارد بلکه درس های دیگری مانند آموزش حسابداری و سخت افزار رایانه نیز وجود دارد که به وسیله ی مدرس حرفه ای آموزش داده می شود.

آموزش زبان برنامه نویسی پایتون Python

زبان برنامه نویسی پایتون Payton چیست؟
پایتون Python Programming یک زبان برنامه‌نویسی همه منظوره، سطح بالا، شیءگرا و مفسر است که توسط فردی بنام "خودو فان روسوم" در سال ۱۹۹۱ در کشور هلند طراحی شد.
فلسفه ایجاد زبان پایتون، تاکید بر دو هدف اصلی خوانایی بالای برنامه‌های نوشته شده و کوتاهی و بازدهی نسبی بالای آن است. کلمات کلیدی و اصلی این زبان به صورت حداقلی تهیه شده‌اند و در مقابل کتابخانه‌هایی که در اختیار کاربر است بسیار وسیع هستند.
 
بر خلاف برخی زبان‌های برنامه‌نویسی رایج دیگر که بلاک‌های کد در آکولاد تعریف می‌شوند (به‌ویژه زبان‌هایی که از گرامر زبان سی پیروی می‌کنند) در زبان پایتون از نویسه فاصله و جلوبردن متن برنامه برای مشخص کردن بلاک‌های کد استفاده می‌شود. به این معنی که تعدادی یکسان از نویسه فاصله در ابتدای سطرهای هر بلاک قرار می‌گیرند، و این تعداد در بلاک‌های کد درونی‌تر افزایش می‌یابد. بدین ترتیب بلاک‌های کد به صورت خودکار ظاهری مرتب دارند.
پایتون مدل‌های مختلف برنامه نویسی (از جمله شیء گرا و برنامه نویسی دستوری و تابع محور) را پشتیبانی می‌کند و برای مشخص کردن نوع متغییرها از یک سامانه پویا استفاده می‌کند.
این زبان از زبان‌های برنامه نویسی مفسر بوده و به صورت کامل یک زبان شی‌گرا است که در ویژگی‌ها با زبانهای تفسیری پرل، روبی، اسکیم، اسمال‌تاک و تی‌سی‌ال مشابهت دارد و از مدیریت خودکار حافظه استفاده می‌کند.
پایتون پروژه‌ای آزاد و متن‌باز توسعه‌یافته‌است و توسط بنیاد نرم‌افزار پایتون مدیریت می‌گردد.
از زبان برنامه نویسی پایتون می توان در محدوده وسیعی از نرم افزار ها و تکنولوژی ها بهره برد. این زبان برنامه نویسی روشهای بسیار قدرتمند و حرفه ای را برای کار با زبانها و ابزارهای مختلف را با آسانی هر چه تمام تر فراهم می کند. بدین منظور زبان پیتون دارای کتابخانه هایی بسیار گسترده می باشد که یادگیری و استفاده از آنها در عرض چند روز ممکن می باشد! پایتون همچنین یک زبان بر اساس مجوز های نرم افزار آزاد و اپن سورس می باشد. کد های نوشته شده در این زبان در محدوده ای وسیع از پلتفرم ها چون لینوکس ، ویندوز ، مک ، و حتی گوشی های موبایل و ... قابل اجرا می باشد. لازم به ذکر است که زبان برنامه نویسی پایتون در شرکت ها و سازمانهای بزرگی چون ناسا ، گوگل ، یاهو و ... بصورت گسترده مورد استفاده قرار می گیرد.
این زبان برنامه نویسی در ایران پیتون هم تلفظ می شود هرچند زبان برنامه نویسی پایتون در کشور ما طرفداران زیادی ندارد، ولی این زبان بسیار قدرتمند بوده و توسط کمپانی های بزرگ نرم افزاری در دنیا مورد استفاده قرار میگیرد. از مزیت های اصلی پایتون میتوان به کتابخانه رایگان و عظیم آن اشاره کرد که دارای توابع آماده برای برنامه نویسی است.
برنامه نویسی به زبان پایتون تقریبا ساده است. اگر شما با یکی دیگر از زبان های برنامه نویسی آشنایی داشته باشید میتوانید در عرض چند روز برنامه نویسی مقدماتی با پایتون را فرابگیرید.
یادگیری پایتون الزاما نیازی به پیش‌زمینه برنامه‌نویسی ندارد و تنها پیش‌نیاز آن علاقه مندی به فن برنامه‌نویسی است.
برنامه های پایتون مثل پی اچ پی قابل اجرا روی اغلب پلاتفورم هاست (حتی پلی استیشن). پایتون یک سینتکس Syntaxt شبیه گفتار ساده انگلیسی دارد، مثل PHP با حدود 60 واژه کلیدی که جزو ساده ترینها است.

سازگاری زبان برنامه نویسی پایتون
برنامه های نوشته شده به زبان پایتون توسط سیستم عامل های مختلف از جمله ویندوز، Linux، و مکینتاش قابل اجرا میباشد. کافیست بعد از اتمام پروژه برنامه نویسی شده، خروجی مورد نظر خود را انتخاب کنید تا اپلیکیشنی سازگار با سیستم عامل مورد نظر شما تولید شود.






    دوره های مرتبط