<%= Application["key_word2"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["uni_title"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["description"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %>
1402 سه شنبه 29 اسفند
 
<%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> مرکز ثبت نام آموزشگاه های کرج
آموزشگاه فنی حرفه ای ، کامپیوتر ، حسابداری ، نقشه کشی ، زبان ، مدیریت



دسترسی سریع


معرفی دوره برنامه نویسی C پلاس پلاس در کرج





آموزشگاه برنامه نویسی در کرج|آموزش برنامه نویسی سی پلاس پلاس C++ Programming در کرج|برنامه نویسی سی پلاس پلاس C++ Programming

بهترین آموزشگاه برنامه نویسی سی پلاس پلاس C Programming در کرج


همه چییز در باره آموزشگاه برنامه نویسی در کرج

دنیای کنکونی مدام پیچیده تر می شود، فناوری های جدید اهمیت بیشتری در زندگی ما پیدا می کنند. با پیشرفت تکنولوژی در طول سالها، برنامه نویسی و کدگذاری، اهمیت فزاینده ای پیدا کرده است. برنامه نویسی مزایای زیادی دارد که این مزایا بسیار فراتر از استفاده از رایانه است. بسیاری از افراد، برنامه نویسی را یک مهارت بسیار فنی می دانند اما در واقع این مهارت، مانند یادگیری یک زبان جدید است، زبانی برای کامپیوتر.
مربیان متخصص ما در آموزشگاه برنامه نویسی در کرج، با استفاده از موثر ترین متد ها، این حرفه را به شما می آموزند. زبان برنامه نویسی یک ابزار منحصر به فرد است که به انسان این امکان را می دهد تا با رایانه صحبت کند، اما ارتباط انسان با انسان را نیز فراهم می کند. مانند زبان انگلیسی، آلمانی یا هر زبان دیگری، زبان های برنامه نویسی نیز شیوه، دستور زبان و منطق خاص خود را دارند. وجود مهارت های برنامه نویسی در نیروی کار، یک مزیت محسوب می شود. از آنجا که رایانه ها توسط شبکه ها به هم متصل شده اند، برای ایجاد کسب و کاری مرتبط با برنامه نویسی لازم نیست که به مکان خاصی بروید. شما می توانید کار خود را به صورت کاملا حرفه‌ای در مکان دلخواه خود انجام دهید (نه فقط در یک محیط عمومی مانند دفتر کار).


زبان برنامه‌نویسی سی پلاس پلاس چیست؟
زبان برنامه نویسی سی پلاس پلاس C Programming یکی از پایه های مهم برنامه نویسی است. این زبان سطح بالا و شیء گرا Object-oriented programming ، با حفظ خصوصیات زبان برنامه نویسی سی C programming (به عنوان قوی ترین زبان برنامه نویسی سیستم) ، امکانات قدرتمندی را برای طراحی و توسعه برنامه ها در اختیار برنامه نویسان قرار میدهد.
لازم به ذکر است که در کل فرقی نمیکند که شما در نهایت قصد داشته باشید که در کدام زبان برنامه نویسی متخصص شوید. یادگیری زبان C به شما کمک میکند در هر جایی بتوانید به عنوان یک برنامه نویس، اشکالات به وجود آمده را برطرف کنید و راه کارهایی ارائه دهید. به همین دلیل است که اکثر برنامه نویسان خبره، با این زبان نیز آشنایی دارند.
تفاوت زبان برنامه نویسی C با C چیست؟
بطورکلی زبان C زبان برنامه نویسی Structured یا (ساخت یافته) است. اما زبان C زبان برنامه نویسی Object Oriented یا ( شی گرایی ) می باشد.
از لحاظ دستوری فرق زیادی با هم ندارند، اما تفاوت عمده این است که زبان سی پلاس پلاس C از شی گرایی پشتیبانی می کند ولی زبان سی C این قابلیت رو ندارد... امروزه دیگر بدون شی گرایی اصلا نمی توان نرم افزار های بزرگ نوشت. اکثر زبان های برنامه نویسی رایج و قوی دنیا شیگرا هستند.

آموزشگاه برنامه نویسی در استان البرز
آموزشگاه برنامه نویسی در جهان‌شهر
آموزشگاه برنامه نویسی در مهرشهر
آموزشگاه برنامه نویسی در عظیمیه
آموزشگاه برنامه نویسی در مرکز شهر

سرفصل کلی دوره آموزشی سی پلاس پلاس C programming
- نصب و راه اندازی کامپایلر در سیستم عامل
- آشنایی با اصول طراحی اولیه یک پروژه برنامه نویسی
- آموزش اصطلاحات متداول زبان برنامه نویسی C
- آشنایی با متغیرها و توابع پرکاربرد
- تعریف آرایه ها و رشته های عددی و متنی
- آموزش حلقه ها و شرط ها
- آشنایی با عملگر های زبان C
- تعریف مفهوم ارث بری در برنامه نویسی
- طراحی شیء گرا (Object Oriented)
- استفاده از قالب ها
- آشنایی با استاندارد ها در کتابخانه توابع آماده (DLL)
- و





    دوره های مرتبط