<%= Application["key_word2"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["uni_title"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["description"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %>
1402 سه شنبه 29 اسفند
 
<%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> مرکز ثبت نام آموزشگاه های کرج
آموزشگاه فنی حرفه ای ، کامپیوتر ، حسابداری ، نقشه کشی ، زبان ، مدیریت



دسترسی سریع


معرفی دوره کتیا CATIA در کرج





آموزش کتیا در کرج|آموزشگاه کتیا در کرج|آموزشگاه کتیا کرج|آموزش کتیا در کرج|آموزش خصوصی کتیا در کرج

انواع آموزش کتیا در کرج

CATIA یک نرم افزار کامپیوتری است، این نرم افزار یک نرم افزار کامل و جامع مهندسی می باشد. به کمک این نرم افزار در آموزشگاه کتیا در جهانشهر می توان سطوح را که شامل هر نوع سطوحی می شود اعم از بدنه اتومبیل یا هواپیما را مدل سازی کرد. با کمک CATIA می توان دستوراتی را برا ی ایجاد سطوح و همچنین ایجاد قطعات سه بعدی ایجاد کرد.برای مثال نحوه مدل سازی بدنه یک هواپیما و یا یک اتومبیل را می توان به کمک CATIA ایجاد کرد.این نرم افزار در صنایع تولیدی و سازنده قطعات اصلی (OEM) استفاده می شود و به روند طراحی،تحلیل و مدیریت محصولات سرعت می بخشد. بسیاری از رشته های مهندسی برای انجام پروزه ها و کارهای خود به یادگیری این نرم افزار نیازمندند. در همه جای کشور کلاس ای آموزشی CATIA وجود دارد،اگر به دنبال آموزش کتیا (CATIA) در کرج هستید ما بهترین آموزشگاه ها با مجرب ترین اساتید را به شما معرفی می کنیم. رشته هایی که نیاز دارند که حتما در نرم افزار CATIA مهارت کافی را داشته باشند شامل :مهندسی هوافضا،مهندسی مکانیک، مهندسی نقشه کشی صنعتی و مهندسی طراحی صنعتی می باشد.
کتیا یک نرم افزار پیشرو در زمینه طراحی محصول سه بعدی است. این نرم افزار برای طراحی، شبیه سازی، تجزیه و تحلیل و تولید محصولات در صنایع مختلف از جمله هوافضا، خودرو، کالاهای مصرفی و ماشین آلات صنعتی کاربرد دارد و شما با آموزش کتیا در کرج، میتوانید تسلط کاملی بر این نرم افزار پیدا کنید. کتیا همه سازمان های تولیدی، از تولید کنندگانOEM (از طریق زنجیره های تأمین آنها)، تا تولید کنندگان کوچک مستقل را مورد بررسی قرار می دهد. اگر نگاهی به اطراف خود بیندازید، متوجه کاربرد گسترده کتیا خواهید شد. کتیا به طور فزاینده ای به عنوان سیستم طراحی سه بعدی اولیه برای بسیاری از شرکت ها به کار می‌رود؛ تقاضای جهانی برای استخدام افرادی که به استفاده از این نرم افزار مسلط هستند در کل جهان، در حال افزایش است و یادگیری این نرم افزار میتواند فرصت شغلی شما را افزایش دهد. هنگامی که یاد می گیرید از کتیا استفاده کنید، در واقع می آموزید که چگونه با فناوری پیشرفته کار کنید و نقش مهمی در نوآوری ایفا کنید. شما می توانید طرح ذهنی خود را با سرعت بالا، در این نرم افزار پیاده کنید زیرا در کتیا هیچ محدودیتی وجود ندارد. با آموزش کتیا در کرج، شما مسلط به متنوع ترین ابزار طراحی هستید که در بسیاری از صنایع کاربرد دارد و می توانید خود را برای شغل های مربوط با این نرم افزار، آماده کنید.

آشنایی با آموزشگاه کتیا در کرج

با وجود اینکه تقریبا در مراکز همه استان ها آموزشگاهی جهت آموزش CATIA در بهترین آموزشگاه کتیا CATIA در کرج وجود دارد اما تعداد این آموزشگاه ها خیلی نیست اما آموزشگاه کتیا (CATIA) در کرج وجود دارد و آموزش CATIA را از مبتدی تا پیشرفته انجام می دهد.این آموزش ها از روی جدیدترین و به روز ترین کتب و آموزشگاه های جهان صورت می گیرد.

آموزش خصوصی کتیا (CATIA) در کرج

بعضی از علاقه مندان به یادگیری CATIA تمایل دارند که جهت یادگیری و تمرین بیشتر کلاس های خود را به صورت خصوصی با اساتید مجموعه برگزار نمایند اگر ساکن کرج هستید و به دنبال آموزش خصوصی کتیا (CATIA) در کرج هستید آموزشگاه ما این امکان را برای شما فراهم می کند تا بتوانید به صورت شخصی و خصوصی کلاس های آموزشی خود را برگزار کنید. آموزشگاه کتیا در چهارراه طالقانی. بهترین آموزشگاه کتیا CATIA در کرج . آموزش کتیا در کرج.

نرم افزار کتیا چیست؟

نرم افزار کتیا یک نرم‌افزار طراحی، مهندسی به کمک کامپیوتر است که توسط داسو سیستم تولید شده ‌است. شرکت آی بی ام نیز در امور بازاریابی و فروش این نرم‌افزار همکاری دارد. رقبای اصلی نرم افزار کتیا پرو انجینیر و یونیگرافیکس می باشد. نرم افزار کتیا نرم افزاری قوی برای طراحی به کمک کامپیوتر، مهندسی به کمک کامپیوتر و ساخت به کمک کامپیوتراز سیستم های مطرح دنیا در صنایع هوافضا دریائی، عمران ، خودرو ، طراحی سازه، ادوات صنعتی، لوازم خانگی و ... که از این نرم افزار در پرسه های طراحی صنعتی خود استفاده می کنند. نخستین نسخه کتیا در سال ۱۹۸۱ به بازار عرضه شد و بسیاری از شرکت‌های بزرگ جهان مانند بوئینگ، ایرباس، آئودی و... از استفاده‌ کنندگان این نرم‌افزار به شمار می‌روند.

نتایج استفاده از نرم افزار کتیا

- کاهش زمان طراحی
- کاهش خطا در طراحی
- بهینه کردن طرح کاهش زمان تولید
- افزایش کیفیت محصول
- افزایش سود دهی





    دوره های مرتبط