<%= Application["key_word2"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["uni_title"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["description"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %>
1402 سه شنبه 29 اسفند
 
<%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> مرکز ثبت نام آموزشگاه های کرج
آموزشگاه فنی حرفه ای ، کامپیوتر ، حسابداری ، نقشه کشی ، زبان ، مدیریت



دسترسی سریع


معرفی دوره شیکه MCSE 2012 در کرج





آموزش تخصصی شبکه MCSE 2012 در کرج|تخصصی شبکه MCSE 2012|آموزشگاه تخصصی شبکه MCSE 2012 کرج

بهترین آموزشگاه تخصصی شبکه MCSE 2012 در کرج

دوره تخصصی شبکه MCSE 2012 در کرج

تعریف دوره تخصصی شبکه MCSE 2012 حرفه ای



دوره MCSE 2012 چیست؟
MCSE 2012 نسل جدید مدارک مایکروسافت در زمینه شبکه های کامپیوتری بر مبنای سیستم عامل های جدید مایکروسافت یعنی Windows Server 2012 و Windows 8 است. به تعبیری روشن تر ، MCSE 2012 جایگزین جدید و به روز شده و ورژن جدید همان MCSE است.
با توجه به اینکه سازمان ها ، ارگان ها و شرکت های ایرانی نیز کم کم به سوی Win Server 2012 می روند و یا در حال برنامه ریزی برای ارتقاء از Server 2008 به Server 2012 هستند ، بازار کار شبکه نیز به طرف MCSE 2012 حرکت نموده است.
توانایی دانشجویان پس از پایان دوره عملی MCSE 2012
- مدیریت سیستمها و شبکه های وسیع
- مدیریت سیستمهای IT
- مدیریت امنیت شبکه های گسترده
- معماری سیستمها و شبکه
- مدیریت شبکه
هدف: تربیت متخصص ارشد در زمینه راه اندازی و نگهداری شبکه های کامپیوتری مبتنی بر Server 2012
سرفصل کلی دوره عملی آموزش MCSE 2012
- Windows Server 2012 Network Infrastructure Configuring
- Windows Server 2012 Active Directory, Configuring
- Windows Server 2012 Server Administrator

معرفی مدارک مایکروسافت

شرکت مایکروسافت دارای دوره‌های آموزشی فراوانی است که بطور رسمی و غیر رسمی در بیشتر نقاط دنیا برگزار می‌شود. در پایان هر دوره هر دانشجو می‌تواند با گذراندن آزمون‌های بین‌المللی مدرک آن دوره را از شرکت مایکروسافت اخذنماید و به عنوان کاربر حرفه‌ای شرکت در آن دوره شناخته شود و برای دستیابی به مدرک مهندسی مایکروسافت هر دانشجو باید هفت دوره را با موفقیت بگذراند و در آزمون نهایی هر دوره نیز پذیرفته شود. پس از پایان دوره آن دانشجو به عنوان مهندس مایکروسافت در کل دنیا با یک شناسه کاربری منحصر به فرد شناخته می‌شود.
تخصص یک مهندس مایکروسافت در طراحی، برنامه‌ریزی، هدایت و اشکال‌یابی شبکه‌های کامپیوتری مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز است. یک مهندس سیستمهای مایکروسافت می‌بایست تمامی زیرساختهای لازمه برای ایجاد یک شبکهٔ رایانه‌ای را بداند و با توجه به نیازهای شرکت متبوع بهترین راه حل را برای بهینه‌کردن امور در اختیار آن شرکت قراردهد.
MCT = Microsoft Certified Trainer
MOS = Microsoft Office Specialist
MCP = Microsoft Certified Professional
MCSE = Microsoft Certified System Engineer
MCSD = Microsoft Certified Solution Developer
MCSA = Microsoft Certified System Administrator
MCDBA = Microsoft Certified Database Administrator
MCDST = Microsoft Certified Desktop Support Technician
بعنوان یک متخصص IT شما دو اعتبار نامه مختلف برای کسب مهارت در سیستمهای ویندوز ۲۰۰۰ و XP می‌توانید کسب کنید. یکی MCSA و دیگری MCSE و این شما هستید که باید تصمیم بگیرید کدام یک با شغل شما همخوانی بیشتری دارد.
مایکروسافت پیشنهاد می‌کند اگر شما مسئول مدیریت، نگهداری و عیب‌یابی یک سیستم هستید و ۶ تا ۱۲ ماه سابقه کار در این زمینه را دارید مدرک MCSA را انتخاب کنید و اگر وظیفه شما برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای سیستمها است و دارای حداقل یک سال سابقه کار در این زمینه هستید MCSE را انتخاب کنید.

مهندسی سیستم‌ها (MCSE)
مدرک MCSE مایکروسافت اولین مدرک برای متخصصین IT است که وظیفه تحلیل، طراحی و اجرای سیستمهای مبتنی بر ویندوز را در دفاتر و ادارات مختلف به عهده دارند. این مدرک برای افرادی مناسب است که در یکی از پستهای مهندس یا تحلیلگر سیستمها، مهندس بخش فنی، مهندس یا تحلیلگر شبکه و مشاور فنی مشغول به فعالیت هستند. جهت کسب این مدرک هر داوطلب باید مجوعا ۷ امتحان را پشت سر بگذارد.
آموزشگاه شبکه درگلشهر
آموزشگاه شبکه در محمد شهر
آموزشگاه شبکه در مهرویلا
آموزشگاه شبکه در اشتهارد
آموزشگاه شبکه در ۴۵ متری گلشهر
آموزشگاه شبکه در بلوار ارم


مدیریت سیستم‌ها (MCSA)
این مدرک که تقریباً از سال ۲۰۰۲ وارد مجموعه مدارک فنی مایکروسافت شد برای آن دسته از متخصصین IT طراحی شده‌است که نیاز به مدیریت، پشتیبانی و نگهداری از یک سیستم را دارند و وجه مشخصه آن با MCSE این است که نیاز به گذراندن هیج امتحانی که شامل طراحی سیستم می‌شود ندارد. این مدرک برای افرادی مناسب است که در یکی از پس





    دوره های مرتبط