<%= Application["key_word2"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["uni_title"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["description"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %>
1402 سه شنبه 29 اسفند
 
<%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> مرکز ثبت نام آموزشگاه های کرج
آموزشگاه فنی حرفه ای ، کامپیوتر ، حسابداری ، نقشه کشی ، زبان ، مدیریت



دسترسی سریع


معرفی دوره حسابداری ویژه بازار کار در کرج





حسابداری ویژه بازار کار|آموزشگاه حسابداری در کرج|آموزش حسابداری کرج|آموزشگاه حسابداری در جهانشهر،مهرویلا،گوهردشت،دهقان ویلا،عظیمیه،مصباح،حصارک،هشتگرد،کمالشهر،کیانمهر

آموزشگاه حسابداری در کرج

اگر هدف شما شاغل شدن در رشته حسابداری است اما شناختی ندارید یا به خاطر استرس و کمبود اعتماد به نفس ، نمی توانید وارد این شغل شوید و فکر می کنید در دوره آموزشی آموزشگاه حسابداری در کرج شرکت کنید. این مطلب به شما کمک می نماید. دوره آموزش حسابداری به همراه اخذ مدرک با هزینه خوب به شما یاری می دهد تا با مفهوم های مقدماتی و کاربردی حسابداری آشنا شده و شما را به صورت عملی در دوره حسابداری حرفه ای نماید. دوره آموزش حسابداری در کرج ، کارگاه تئوری وعملی است که جهت ورود به بازار کار طراحی شده است. کاربر در دوره آموزش حسابداری کرج ، ضمن آشنایی با مفاهیم حسابداری، کار با نرم افزار های حسابداری را نیز یاد خواهد گرفت. پس از گذراندن دوره، مدرک فنی حرفه ای حسابداری و مدرک داخلی آموزشگاه را دریافت خواهد کرد. دوره حسابداری علاوه بر افرادی که در شرکت ها و سازمان ها و کارخانه ها به عنوان حسابدار می خواهند مشغول به کار شوند به همه افراد که به یادگیری حسابداری تمایل دارند توصیه می شود.

ثبت نام در آموزشگاه حسابداری در کرج

دوره حسابداری ویژه بازار کار در کرج

تمامی بنگاه‌های اقتصادی که در سطح جامعه فعالیت می‌ کنند، نیاز به ساماندهی حساب‌ ها و چرخه‌ های مالی خود توسط آموزشگاه حسابداری در مهرشهر کرج دارند و از این رو همیشه جایگاه شغلی حسابداری، یکی از ارکان مهم سلسله مراتب اداری هر مجموعه کاری می ‌باشد و بدیهی است تحصیل این رشته در آموزشگاه حسابداری در کرج، آینده شغلی مناسبی را در پی خواهد داشت. در دوره‌ حسابداری ویژه بازار کار در آموزشگاه حسابداری در عظیمیه کرج که سرفصل ‌های آن مطابق استانداردهای روز بصورت کاربردی تدوین شده است، داوطلبان با آموزش ‌های تئوری کاربردی و تمرین‌ های عملی متنوع در آموزشگاه حسابداری کرج، انجام کلیه کارهای اجرایی مورد نیاز در بازار و تهیه و تنظیم صورت‌های مالی و تمدید دفاتر و ... را در آموزشگاه حسابداری در مصباح کرج فرا خواهند گرفت و آماده ورود به بازار کار و شروع فعالیت خود در مقام یک حسابدار می ‌گردند. نتیجه یکی از پژوهش های دانشگاه کلمبیا مبنی بر این بود که از دهه ۷۰ به بعد همه شرکت‌های موفق، شرکت‌هایی بوده‌اند که مدیر آن‌ها تحصیلات مالی داشته است. چون از این دهه به بعد اطلاعات نقش مهمی پیداکرده است و مهم‌ترین اطلاعات نیز، اطلاعات مالی در آموزشگاه حسابداری در چهارراه طالقانی کرج است که تأثیر بسیاری در تصمیم ‌گیری روسای شرکت‌ ها دارد. فرصت‌های شغلی یک حسابدار در بهترین آموزشگاه حسابداری در کرج بسیار گسترده است و از پایین‌ ترین سطح تا بالاترین سطح را در برمی ‌گیرد. و باوجوداینکه در دانشگاه‌های مختلف کشور اعم از دولتی ، غیرانتفاعی و آزاد، دانشجویان بسیاری در رشته حسابداری تدریس می‌ کنند اما تعداد فارغ ‌التحصیلان بیکار این رشته در آموزش حسابداری در کرج از بیشتر رشته ‌ها کمتر است. چون از یک موسسه کوچک گرفته تا بزرگ‌ترین کارخانه‌های کشور حداقل برای تهیه اظهارنامه مالیاتی به حسابدار نیازمند هستند. همچنین دانش حسابداری در بخش مالیات کاربرد وسیعی دارد. چون محاسبه سود به یاری حسابداری امکان‌ پذیر است و تعیین مقدار سود نیز مبنای محاسبه مالیات شرکت‌ها اعم از دولتی و خصوصی است. فارغ‌التحصیلان این دوره در آموزشگاه حسابداری در گلشهر کرج پس از اتمام دوره می ‌توانند در سطوح مختلف و شاخه‌های متفاوت عهده‌ دار انجام امور مالی گردند.

اموزشگاه حسابداری در گلشهر،مهرشهر،جهانشهر،مهرویلا، گوهردشت،دهقان ویلا،عظیمیه،مصباح،حصارک،باغستان، شاهین ویلا،چهار راه طالقانی،میدان کرج،میدان آزادگان،کارخانه قند، شهرک بنفشه،هشتگرد،محمدشهر، فردیس ، نبوت

اگر ساکن استان البرز و کرج هستید ما بهترین اموزشگاه حسابداری در کرج را در همه مناطق کرج از جمله گلشهر ، مهرشهر ، جهانشهر ، مهرویلا ، گوهردشت ، دهقان ویلا ، عظیمیه ، مصباح ، حصارک ، باغستان ، شاهین ویلا ،چهار راه
 طالقانی ، میدان کرج ،میدان آزادگان ، چهار راه کارخانه قند ، شهرک بنفشه ، هشتگرد ، محمدشهر، فردیس ، نبوت ، به شما معرفی می کنیم تا با خیالی آسوده از نحوه یادگیری دروس و همچنین اخذ مدرک به آن مراجعه کرده و مدرک خود را اخذ نمایید.

کلاس آموزش حسابداری در کرج

سرفصل های آموزش حسابداری کرج

حسابداری مقدماتی
   •   آشنایی با انواع شرکتها و موسسات
   •   حسابداری شرکتهای خدماتی و بازرگانی
   •   صدور روکش حسابداری
   •   تحریر دفاتر قانونی
   •   استخراج صورتهای مالی
   •   تهیه و تنظیم صورت مغایرت بانکی
   •   انجام اصلاحات و تعدیلات
   •   کار باتنخواه
   •   کسر و اضافی صندوق
   •   اصول و مفروضات حسابداری
   •   کار با اسناد تجاری
   •   مطالبات
   •   استهلاک
   •   حسابهای مختلط
   •   بستن حسابهای دایم و موقت

حسابداری حقوق و دستمزد
   •   قوانین کار
   •   قوانین بیمه
   •   قوانین مالیات
   •   روشهای محاسبه حقوق و دستمزد
   •   ثبت حسابداری حقوق و دستمزد

حسابداری با نرم افزار اکسل
   •   مباحث اولیه اکسل
   •   تهیه لیست حقوق و دستمزد
   •   تنظیم فیش حقوقی

حسابداری با نرم افزار
   •   نرم افزار همکاران - سپیدار
   •   نرم افزار هلو

اظهارنامه مالیاتی و ارزش افزوده
   •   اظهارنامه ارزش افزوده
   •   اظهارنامه مالیاتی
   •   لیست بیمه

دوره آموزش حسابداری کرج

مهارت های مورد نیاز بازار کار حسابداری از طریق آموزش حسابداری در کرج

حسابدار باید بتواند در مدت آموزش حسابداری در کرج ، حسابداری را از ابتدا یعنی صدور اسناد خرید و فروش، حسابداری مالیات ارزش افزوده و حسابداری حقوق و دستمزد ، گزارشات فصلی، بستن حساب های سال و صورت مالی مانند ترازنامه و تنظیم اظهارنامه مالیاتی مربوط به عملکرد سالانه را انجام دهد. حسابدار نیاز است که علاوه برداشتن دانش کافی به مبانی حسابداری، مالیات بر ارزش افزوده، حسابداری حقوق و دستمزد، باید حداقل یک نرم افزار حسابداری را بلد باشد و یادگیری نرم افزار اکسل نیز بسیار ضروری است، به این دلیل که نرم افزار حسابداری هرچه قدر هم که طراحی خوبی داشته باشد، پاسخگوی همه نیازهای کاربران نخواهند بود. آموزش حسابداری کرج، کارگاه آموزش عملی است که برای کارجویان طراحی شده است پس هر کسی که قصد استخدام شدن دارند جزء مخاطبین دوره آموزش حسابداری کرج هستند. همچنین کسانی که صرفا نیاز به دانش در رابطه با حسابداری هستند نیز می توانند در این دوره شرکت نمایند.

بهترین آموزشگاه حسابداری

آینده کاری رشته حسابداری

شمار شرکت هایی که هر روز ثبت میشوند به سمت افزایش است و این شرکت های تازه ثبت شده نیاز به حسابدار دارند به همین دلیل می توان دریافت که چه تعداد موقعیت شغلی منتظر فارغ التحصیلان رشته حسابداری می باشد. رشته حسابداری از دیدگاه بازار کار فوق همه رشته ها قرار دارد زیرا همه جا به حسابدار نیاز دارند. آینده کاری رشته حسابداری خیلی روشن است. شرکت هایی که در حال توسعه هستند نیز به درخواست کنندگان حسابدار اضافه می شوند. این بازار بقدری ظرفیت دارد که اگر حسابدار با دانش حسابداری آشنا باشد بیکار نخواهد ماند.

سرفصل دوره حسابداری در کرج

انتخاب بهترین آموزشگاه حسابداری کرج

قبل از ثبت نام در این دوره حسابداری ، خدمات آموزشگاه های حسابداری در کرج را با یکدیگر مقایسه نموده و در یک جلسه رایگان حضور داشته باشید تا پس از آن جلسه رایگان بتوانید انتخاب خوبی داشته باشید. قبل از انتخاب آموزشگاه حسابداری از دارا بودن مجوز آموزشگاه مطمئن شده و سپس مواردی مانند ارائه مدرک ، سرفصل های آموزشی و محیط آموزشگاه را به دقت بررسی نمایید. برای اخذ مدرک حسابداری در کرج دو مسیر وجود دارد. یک اینکه فقط مدرک می خواهید و نمی خواهید در کلاس آموزش حسابداری کرج شرکت نمایید که آموزشگاه حسابداری برای شما مدرک داخلی کشور رو جهت ارائه به شرکت های دولتی و خصوصی تقدیم نماید. اما اگر مدرک فنی و حرفه ای می خواهید می توانید به آزمون فنی و حرفه ای حسابداری معرفی شوید. پس از کسب نمره قبولی در آزمون فنی حرفه ای می توانید مدرک حسابداری فنی و حرفه ای رو از سازمان فنی و حرفه ای دریافت نمایید. مسیر دوم گرفتن مدرک حسابداری به این روش است که شما در کلاس حسابداری کرج شرکت می کنید و پس از پایان می توانید مدرک فنی و حرفه ای رو تهیه نمایید.

قیمت دوره های بهترین آموزشگاه حسابداری کرج





    دوره های مرتبط