<%= Application["key_word2"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["uni_title"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["description"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %>
1402 سه شنبه 29 اسفند
 
<%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> مرکز ثبت نام آموزشگاه های کرج
آموزشگاه فنی حرفه ای ، کامپیوتر ، حسابداری ، نقشه کشی ، زبان ، مدیریت



دسترسی سریع


معرفی دوره مدیریت MBA در کرج





آموزشگاه MBA در کرج
دوره آموزش مدیریت MBA 

Master of Business Administration

 دوره - MBA به منظور پرورش مديران كار آمد برای اداره سازمانهای اقتصادی - اجتماعی، توليدی و خدماتی طراحی شده است. رشته تحصيلي MBA بیش از ده سال است که در دانشگاه هاي ايران (دانشگاه صنعتی شریف ,دانشگاه تهران ,دانشگاه علامه طباطبایی ,...) در مقطع کارشناسی ارشد تدريس مي شود و با استقبال بسيار خوبي مواجه شده است. به دلیل این استقبال گسترده مجتمع آموزشی امیــران با فشرده نمودن دروس و تاکید بر مباحث کاربردی و حرفه ای , دوره MBA یک ساله را ایجاد نموده است .

MBA یک مدرک شناخته شده حرفه ای بین المللی است که می توان گفت عصاره علم مدیریت نوین را به شکل کاربردی ارائه می دهد. MBA يا مديريت حرفه ای كسب و كار چنانچه از نامش پيداست به دنبال تربيت مديرانی است كه در عرصه كسب و كار سر آمد باشند. MBA مديريت کسب و کاراست و کسب وکار يعنی کليه عملياتی که از توليد تا خدماتِ پس از فروش (کالا يا خدمات) را شامل می شود .

مخاطبین دوره :   مدير توليد , مدیر فروش , مدير مالی
هدف:   اداره و راهبری مؤثر و كار آمد سازمان





    دوره های مرتبط