<%= Application["key_word2"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["uni_title"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> <%= Application["description"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %>
1403 پنجشنبه 9 فروردین
 
<%= Application["key_word"].ToString().Replace("،", " ، ").Replace(",", " , ") %> مرکز ثبت نام آموزشگاه های کرج
آموزشگاه فنی حرفه ای ، کامپیوتر ، حسابداری ، نقشه کشی ، زبان ، مدیریت



دسترسی سریع


معرفی دوره افتر افکت After Effects در کرج





آموزش افتر افکت After Effects در کرج|آموزشگاه افتر افکت After Effects در کرج|آموزشگاه افتر افکت After Effects  کرج|آموزشگاه  After Effects در کرج|آموزش افتر افکت در کرج|آموزش افتر افکت در کرج

بهترین آموزشگاه افتر افکت After Effects در کرج

دوره تخصصی افتر افکت After Effects در کرج

تعریف دوره آموزش افتر افکت After Effects



نرم افزار افتر افکت چیست؟
نرم‌افزار افتر افکت یکی از قدرتمندترین ابزارهای پویانمایی دوبعدی و جلوه‌های ویژهٔ سینمایی در جهان است که انقلاب وسیعی در نگرش نسبت به پویانمایی و تلویزیون پدید آورده. این نرم‌افزار هماهنگی بالایی با ادوبی فوتوشاپ و ادوبی پریمیر و ادوبی آدیشن دارد.
نرم افزار After Effect در زمینه تلفیق و ترکیب تصاویر متحرک همان قدرتی را در اختیار شما قرار می دهد که فتوشاپ در اختیار طراحان قرار می دهد. در محیط این برنامه می توانید ارتباط بین تصاویر، صداها و فیلم های متحرک را به دلخواه و با مهارت بر قرار نمایید به کمک این برنامه می توانید صداها را وارد کنید تا با حرکات تصاویر اجراء شوند. از افتر افکت در صنعت تصویر متحرک و فیلم های ویدیویی و تیتراژ فیلم ها و تبلیغات تلویزیونی استفاده می شود. و بسیاری از شاهکار های سینمایی و تبلیغات تلویزیونی اغلب محصول برنامه AE یا همان افتر افکتز است! به عبارتی برنامه After Effects در زمینه تلفیق و ترکیب تصاویر متحرک همان قدرتی را در اختیار شما قرار می دهد که ابزارهای نقاشی و ترسیمی در اختیار هنرمندان قرار داده اند!
افتر افکت و فیلم های سینمایی:
فیلم های پرهزینه هالیوودی همچون Gladiator, SpiderMan, Die Hard 4, فیلم جنجالی 300، Mr. & Mrs Smith, Last Samurai, Rush Hour 3 , سری فیلم های Blade و فیلم ماتریکس و بالغ بر ۳۵۰ فیلم دیگر هالیوودی همگی از این نرم افزار برای جلوه های ویژه، تیتراژ و میکس ویدیویی خود استفاده نموده اند.
افتر افکت یک نرم افزار کاربردی برای ساختن سازه های ویدیویی و انیمیشن و افکت های ویژه است. این نرم افزار بسیار در بین ویدیو سازها محبوب می باشد. تقربیا صنعت استانداردی در میان سطح نیمه حرفه ای هاست. فقط تولیداتی با تقاضاهای بسیار بالا و بودجه های هنگفت به چیزی پیچیده تر از افتر افکت نیاز دارند. نرم افزار افتر افکت کاملا قادر به تولید سازهای ویدیویی بسیار کیفیت بالا برای برنامه های تلویزیونی و تبلیغات است و حتی امکان تولید ویژگی های فیلم ها را نیز دارد. افتر افکت از جریان-کاری عمومی مشابه تمام نرم افزارهای ادیت ویدیویی استفاده می کند. هر پروژه شامل کلکسیونی از داشته های رسانه ای و مدیا است که در لایه های گوناگون در یک نوار زمان ( تایم لاین ) مرتب شده اند.

تفاوت فتوشاپ و افتر افکت:
برنامه فتوشاپ برای دستکاری تصاویر ساکن طراحی شده است. اگر در یک پروژه افکت گذاری لازم است تا از تصاویر ساکن با کیفیت بالا استفاده نماید بهترین انتخاب برنامه قدرت مند photoshop می باشد از تصاویر پردازش شده در فتوشاپ میتوان در پروژه های AE استفاده نمود. برنامه فتوشاپ برای پردازش تصاویر ساکن بسیار بسیار مناسب و پر قدرت است.
و برنامه افتر افکت AE برای تصاویر متحرک بسیار پر قدرت طراحی شده است. همچنین از این نرم افزار می توان برای قرار دادن جلوه های ویژه حرکتی بر روی فیلم ها و نقاشی بر روی فیلم ها نیز اشاره نمود. همچنین افترافکت قابلیت مونتاژ و میکس تصاویر را نیز دارا می باشد و از فرمت های تصویری بسیاری برای انجام این امور پشتیبانی به عمل می آورد. از جمله امکاناتی که به این نسخه اضافه شده است می توان به امکان وارد کردن 3D Object از photoshop CC و تغییرات 3D آن ، خروجی Time Line با فرمت XFL و امکان بازکردن همزمان آن بهنرم افزارهای دیگر ادوبی از جمله فلش استفاده کامل از سطح های ۲٫۵ وجهی ، تعامل بسیار قوی بانرم افزارهای ادیت فیلم و صدای ادوبی و کارکرد عالی برای موبایل اشاره کرد.

مقایسه افترافکت با Premiere :
بسیاری از مردم در مورد اینکه دقیقا افترافکت چه کاری انجام می دهد، سر در گم می شوند. و اینکه افتر افکت چه تفاوتی با برنامه هایی شبیه پریمیر پرو دارد؟
در نگاه اول افتر افکتس دارای کاربرد مشابه premiere به نظر می رسد و حقیقتا نیز از بسیاری از امکانات، فیلترها، افکت ها مشترکا استفاده می کنند. تفاوت در این است که افتر افکتز که فوتیج ویدیو رو به روش مشابه ای شبیه پریمیر ادیت می کند، به طور ویژه ای برای کار با لایه بندی ویدیو و کامپوزیت سازی و افکت ها و انیمیشن ها هم طراحی شده است. البته پریمیر هم می تواند این ها رو انجام بدهد ولی افتر افکتز و جریان کاری آن اندکی متفاوت است که باعث ساده تر بودن آن می شود. افتر افکت همچنین متمایل به کیفیت بهتر دادن خروجی هم هست. <





    دوره های مرتبط